Asociación Valenciana para el Síndrome de Prader-Willi

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
CRÓNICA DEL CAP DE SETMANA À BUNYOL

Quina emoció, després del nadal, els nostres chicos/as es veien les cares. Tots van acudir puntuals a l'hora de partida. Abraços, besos i alguna que una altra queixa, pels forts abraços. Vam tindre una novetat i és que era la primera vegada per a Cristià, un usuari que ha passat al grup de majors de Buñol. Per tant, l'alegria era doble. En el bus se'ls notava nerviosos. Van estar parlant del que van fer durant el Nadal i dels regals que els van deixar tant els Reis mags com a Pare Noel. Cristià, a causa de la novetat, i per consegüent, als nervis, ens va retransmetre des del minut un fins al minut quaranta-cinc, cada parada de l'autobús i les persones que baixaven o pujaven al bus, així que ningú es va adormir com és costum quan anem amb autobús.

A l'arribada, la casa pareixia el Pol Nord, però vam posar en marxa totes les estufes disponibles i en un parell d'horetes ens sentim com en el Carib. Repartim habitacions i vam fer una assemblea per a decidir temes com el menú, la llista de la compra, activitats i tasques de casa. Se'ns va tirar l'hora damunt, així que els encarregats de cuina ens van fer el sopar, una sopeta d'au calentita i llom a la planxa amb ensalada. Com és costum, Morfeu ens va visitar i ens va entabanar."

El dissabte amaneció ploviscant i amb fresquet. L'encarregatdel desdejuni, és a dir jo, es va posar mà a l'obra. Després de desdejunar-se, arreglem habitacions i netegem el lavabo i la cuina. Després, ens abaixem a realitzar la compra del cap de setmana. Ens va ploviscar quelcom pel camí, però just a l'arribar al supermercat. La compra es va realitzar de manera tranquil·la i ordenada. Parem en un parc a prendre quelcom de fruita i continuem la nostra marxa cap a casa. Com el dia seguia ennuvolat i fred, decidim suspendre la ruta senderista que teníem pensat realitzar, així que els entrepans vegetals que vam fer ens els vam menjar a casa, al costat de l'estufeta i visionant Batman, no recorde que part. Després de la pel·lícula, les xiques es van posar a cosir i els xics van dormir quelcom de sesta. A mitjan vesprada, ens vam anar a fer un passeig pel nucli antic i a prendre quelcom. S'acostava el plat fort del cap de setmana i és que a la nit celebràvem l'aniversari d'una parella d'usuaris, i entre tots preparem un sopar especial dedicada a la cuina xinesa amb cava i tot, Champi, clar està, sense res d'alcohol, i amb sabor a maduixa, en compte de a raïm. Estaven emocionadísimos. Les seues cares ho deien tot. De primer, ensalada xinesa, de segon, rotllet de primavera, i de tercer, arròs tres delícies. I se m'oblidava, Manolo, ens va preparar unes postres especials, macedònia macerada en llet. I per a finalitzar, vam tindre el discurs de rigor, que va ser molt aplaudit. Després, alguns van cosir, altres van fer mots encreuats i la resta va tancar els ulls."

El diumenge amaneció solejat, però fred. Ens Desdejunem tranquil·lament, preparem les maletes i arreglem les habitacions. Ens vam anar a fer un passeig pel poble i poc més. Per al menjar, vam poder trencar amb la tradició molt arrelada dels diumenges, de menjar pollastres a l´ast. Així que vam fer lluç a la papillota amb unes creïlles bullides, tot això acompanyat d'ensalada multicolor. I va arribar l'hora d'anar."

COL·LABORADORS

Logo Integra

Per l'entrega i dedicació en el desenvolupament dels treballs d'enginyeria que ens han permès obrir el nostre Centre d'Atenció Primerenca.

Amb la col.laboració de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Generalitat Valenciana

Amb la col.laboració de l'Ajuntament de Valencia, Regidoria de Participació Ciutadana i Acció Veïnal